trött..

Vaknade visst lite för tidigt idag än vad jag hade tänkt mig, så den här dagen har gått åt till att ha tråkigt och varit jätte trött. Har inte tid att skriva heller, för snart ska jag bege mig iväg mot fjärranland till jag vet inte hur länge, en dag eller två kanske. Sen blir det väl att peppa på trästock för så mycket annat händer inte i denna håla. Har aldrig gillat trästock och kommer förmodligen aldrig börja gilla det heller, det enda bra med det är att det finns LANGOS, så om någon söker mig eller plesner så finns vi troligtvis där hela tiden !!! haha..

nä nu har jag inte tid längre, HEJ!!!!!!!!!!!11
ps; ikväll ska jag se the ring 2, jag måste påminna mig själv om det... haha var så länge sen jag såg den och jag och plesner såg 1an igår så då måste man ju se tvåan också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0