Trippen börjar snart!

GODMORGON alla pigga snärtstjärtar, haha. Ja, jag är väldiiigt trött just nu, och jag har ont i min hals också för den delen.. eller gommen om jag ska vara exakt! Vaknade imorse klockan 6 av att jag hade sååå ont, gick upp och spottade å ja självklart var det lite blod där, för jag är dömd till att alllltiiid vara sjuk på något sätt då jag ska någonstans=).. Men sån tur är så vet jag vem boven är till min sjuka.... mr.nässpray min kära vän .. så tyvärr... kan jag nog inte ta med dig på min tripp till stockholm !... eller jo.. jag måste haha.. blir tokig om jag är tät i näsan, men jag ska försöka hålla mina händer i styr och inte spraya!.

Om en timme ungefär så blir jag upphämtad , och sen bär det av ner mot bussstationen för att sätta sig i en trång buss ner till sundsvall.. och sedan byta till tåg mot stockholm! Sen kommer vi fara till riksteatern i hallunda MITT uppe i något pass vi ska ha, bara för att vi bor så jävla långt bort å tar så lång tid att transporteras ner. Och sen onsdag blir det mera workshops, och på torsdag blir det 6 timmars bussresa till Arvika, sen på kvällen får vi vandra runt på festivalen om vi vill och på fredag är det showtime! .. jag hoppas verkligen det är värt det.. haha för somsagt är jag fortfarande inte sugen på allt detta åkande hit och dit i tusen miljarder timmar.

MEN HEMKOMST PÅ LÖRDAG... då ska jag nog till stugan, så jag vet inte då jag skriver ett långt onödigt inlägg här igen! Men det gör nog ingenting, jag kan lägga upp våran häftiga musikvideo som ni få som läser min blogg kan kika på femtio gånger om ni har lust !



Och sen då jag kommer hem blir det väl att lägga upp några fula bilder, och sen skriva om det var kul...eller inte kul! haha nu ska jag kolla igenom resväskan litegrann, sen bara klicka runt och vänta på att fara.

så tjingelingpling, ni som har mitt telefonnnummer får gärna smsa! för jag har gratis, och kommer förmodligen ha långtråkigt på bussen/tåget. jag hade siktat på att ha slut batteri då jag kommer fram för att jag ska smsa så mycket!... haha nää... men nästan. HEJDÅ TJILLEVIPPEN. puss korvhåre.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ha så kul lilla du :)

2008-07-01 @ 12:16:46
URL: http://emeliethylin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0