tråkig dag

Tråkigt har jag, som fan.. så jag hoppas att moa hör av sig snart och säger att hon vill hitta på något, för snart ruttnar jag fast här. Börjar bli hungrig också, så eftersom pappa är borta hela veckan så ska jag nog ta å göra lite middag snart..! majmajmajmajmajmaj, skola snart också.. 3 veckor kvar av ledigheten, sen blir det att sitta hela dagarna i den ruttna skolan vi har. Och det kommer bli jobbiga veckodagar, jävla umeå!! blubb.
nu ska jag fortsätta tråka, göra mat, och sen får vi se... hejdåu


 


uttråkad

Kommentarer
Postat av: Yoe its boe

Jävla umeå jupp jupp inte bra inte bra.. :S

Saknar dig "snäckan"!



PUSS PÅ DIG SKALLEHUVE!

2008-07-28 @ 23:35:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0