telefonknas

Har suttit nu hur länge som helst och letat efter en ny telefon som är någorlunda billig eftersom den jag har nu blir jag tokig på, någon som vill köpa en samsung sgh e250????

för hur billigt som helst. För inte ens jag skulle vara så ond att sälja den för mer än vad den är värd nu.Fast man vet aldrig, det är alltid bra att ha en extra mobil i bakfickan. Men iallfall så fanns inte den mobilen som jag ville ha kvar, såklart.. så vi får se hur det blir, kommer förmodligen sluta med att jag köper en bara för att köpa en, sen kommer jag sälja den för att jag ångrat mig haha.


En sån vill jag minsann ha också.. men den är såklart alldeles för dyr för mig. Och just nu är jag också hur pank som helst, men då är det tur att mamma är snäll och låter mig låna pengar tills jag får själv.  jaja nog om det.

Imorse då jag åkte med in tillstan från stugan, så gick det 2 älgar MITT på vägen, en mammaälg och hennes bäbis älg, då började jag tänka att dom måste ju vara väldigt dumma i huvudet elller också hatar dom bara livet. För då jag tittade bak efter vi kört förbi dom så gick dom på fel sida av vägen också tillochmed. Stackars bäbisälgen som har en mås till mamma. Intressant ?, nä haha men jag har inte mycket att skriva om somsagt, så då kan det väl lika gärna få se ut som att jag har skrivit värsta intressanta långa grejjen, sen var det inte alls så.

Nu ska jag fortsätta leta mobiler som en galning och sen blir det att dra ut till stugan igen till imorgon då andré kommer till stan igen de e bra!
hejdåou

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0