telefonknas löst

Nu har jag beställt hem den telefonen som det blev knas med på expert. Även om det blev 300 kr dyrare så är jag nöjd om det inte blir något knas den här gången heller, men med min otur så ska jag inte ens förvänta mig att telefonen kommer inom 40 år det blir nog bäst så, annars blir jag bara sur igen haha. Och jag har inte hunnit se kingdom än, för jag har suttit och kollat mobiltelefoner, men bestämde mig för att ta hem den som jag ville ha tidigare, eftersom min lillasyster har en sån fast svart så vet jag att dom är bra.

Jag måste nog ta och kolla upp vad jag har för grejjer liggandes hemma, om det finns något att sälja, eftersom jag ska låna pengarna av min mami så betyder det att jag är fattiglapp och kommer vara det till jag har betalat tillbaka dom där 1500 kronorna. Men det blir nog bra ändå. Men NU ska jag se kingdomhospital och hoppas på ett lyckligt slut !! Hejsvej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0