sov sov sov

Varmt ute idag igen, men det suger ju då man är i stan.
Men igår så for jag och moa på vitbergsbadet med hennes brorsor och en kompis till dom. Och jag har inte varit där på många många år, och jag gillar inte vitbergs för fem öre, men vi badade en gång iallafall haha. Sen blir man äcklad då man tänker på hur mycket snor, kiss, ja alla sorts vätskor som kan komma ur en människas kropp som vi hade i håret efter vi hade badat usch. 

Idag vet jag inte riktigt vad som händer, andré är trötter!!

Kanske blir att dra ut till stugan, men det beror på lite andra saker, så det får man se om. Sen hoppas jag att min mobil kommer snart också så att jag får den i min hand.
Men nu blev jag hungrig , fast det har jag varit hela morgonen iofs, så jag ska gå och se om vad som finns att trycka ner i min magsäck. blublbubb hejda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0