sömnigt skrivande..

Nu hänger snart mina ögon ner..... eller vadå mina ögon, mina skal till ögonen menar jag såklart... äckligt det lät... "ögon-skal" haha.. jag skyller på att jag är trött, men lite kul var det..eller kul ? inte ens det. 

Catwoman var väl ganska bra..funkade... men allt såg alldeles för data gjort ut, blä.. såg ut som ett tv-spel hela filmen då hon skuttade omkring på väggarna, ... tänk så kräsen man har blivit... förut tyckte man att Monstret i bröderna lejonhjärta... KATLA var hur läskig och verklig som helst, nu ser det ut som en drake ritad på kartong ungefär.



Nej nu ska jag slänga mig i säng, och titta på mtv..! standard titten på kvällarna då det inte finns något bättre.



Det som är bra är att jag älskar känslan, alldeles glaaad är jag :)

Inge mysi att sova ensam..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0