regnig dag

Massa regn ute, kallt och jävligt. Men jag har hört att det kommer tydligen snart massa värme, så jag hoppas det stämmer. För det här har inte varit någon riktig sommar.. !! Idag blir det nog att fara till stugan ett tag, eftersom andré far till norsjö och då finns det inte mycket att göra här i stan för fortfarande så jobbar alla och vädret är väl inte det bästa heller,så då far jag hellre till stugan och bara är där utan dator och med dålig mottagning på mobilen haha.
jag är hungrig också.. alltid hungrig... mat mat mat mat mat mat mat gött.. .!!!



här var jag förmodligen också hungrig.


hejsvej, vet inte vilken dag jag kommer tillbaka till stan och kan skriva lika lite onödiga inlägg som nu senaste dagarna.
blubbblbuippp


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0