molnig dag

Idag är det inte lika blått på himlen som det varit annars hela helgen som har varit hur skönt som helst,men det kändes skönt med inte allt för mycket sol någon dag, så jag får vila min stackars hud och inte sola sönder den för det vore ju inte så roligt. Nu är jag hungrig, och ska strax gå och göra lite gröt tror jag, nyttig !!! .. Sen, varför är det så jävla svårt att somna då man sovit med någon fleeera nätter i rad och då man ska sova själv så går det inte alls?, jag menar... logiskt sätt borde man ju kunna somna direkt eftersom att då har man en hel stooor säng för sig själv, men nä det går inte alls ..mycket mysigare att sova med någon som är mysig! ..

Nu blev jag ännu mer hungrig, så jag ska äta, sen se sista avsnittet av kingdom hospital !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0