matlagning

Nu är jag mätt och belåten, .. känns som att jag alltid skriver inlägg då jag är mätt.. kanske är för att jag är bra på att äta haha. Men jag kom på en konstig maträtt, ... kebabkött, wook-grönsaker, ris, och sås till det... det funkade! Blev inte lika gott som jag tänkte i hjärnan, men jag är bra på att tänka att när jag lagar mat så ska det smaka himmelskt! Även om jag vet att jag är inte alls en höjdare på att laga mat, och det här är typ femte gången i hela mitt liv som jag lagar riktig mat, bortsätt från typ nudlar haha.. Så jag är lite stolt över mig själv, men tina hjälpte till också annars hade det blivit kaos, för det var fulla plattan med kastruller och stekpannor. Iallfall så är det nu en dag närmare norsjö, så det gör mig inte mindre glad för en miljon öre :)

Det är lite lustigt, när man är nykär... man saknar personen DIREKT den kliver ut genom dörren..men det är mysigt, jag gillar känslan somsagt, och eftersom han är världens mysigaste myspropp gör inte saken värre heller=) min tossmys. 


Nu ska jag nog lägga mig framför tvn igen, började se gladiatior och den är bättre än vad jag minns den, så det blir nog att se på det tills shear genius börjar, sen är det bara en rad av massa såpor på tv och sånt gillar jag, iaf realityprogram. Nu kände jag att jag har skrivit alldeles för mycket, och inte så mycket intressant heller för den delen, men det är skoj, det är bra.. hejsvej och tjollahopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0