MAAaaaaaaaaaaaaaah

Haha alltså,...solen skiner, skit bra väder ute, .... jag vill ut, men inte ensam? hur kul lät det... nä inte alls kul. Plesner är i fjärran land, många jobbar, mickis är i malå, resten sover. Fast jag ringde och väckte moa nyss, jävla sömnskalle, jag är nog den enda i hela världen som kliver upp klockan 10 för att jag vaknar då känns det som. Sen ville jag till stugan idag också, men nä inte ska det gå för sig. Och skulle inte vara roligt att sitta där ute själv hela dagarna heller, lite bättre än här, men ändå långtråkigt. Fast om... 2 timmar ska jag träffa moa på stan, så vad ska jag göra i 2 timmar? Solen är inte ens på vår balkong, och aldrig att jag skulle lägga mig ute på gården och sola då alla fönster är inriktade dit, skulle kännas för utstirrande. Så därför är det dåligt att plesner är borta nu, för hon är den enda som kliver upp med mig tidigt för att sola haha.

lockande solplats? nää..

Nu ska jag fördriva tiden lite med att hoppa i duschen och sen städa, då kanske klockan snart blir fyra. hejsvej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0