lite pics


Bussen mot arvika, hanna och hanna.


Det fanns ett läskigt monster ombord.


Vi såg lite håkan på långt avstånd


Hanna matar hästen, jag skulle gå nämre, sen säger jag "oj, jag måste gå upp på vägen så jag inte får en fästing på mig", och visst fan då jag går upp på vägen och tittar på foten så springer det en jävel på mig, fiifään.


Innan föreställning på arvika festivalen








Tågstationen i arvika, påväg hem, sviiiin varmt.




stjärt kalas! Haha


tog ett jävla tag innan hon fattade att hon kanske måste sluta visa aset.


vi flög fram i tåget


tusen folk i västerås och massa grejjer på 4 hjul, plesner blev galen och ville ha lite uppmärksamhet haha.


Hanna hade den största vattenblåsan i världen!


Så hon blev arg och ville rasta sin hund i fönstret, den kom aldrig mer tillbaka!


Nya dojjor från topshop, 400 kr.

Sen hade jag inga mer visvänliga bilder, så jag väntar tills folk skickar mera, nu ska jag duscha sen vila lite sen blir det tripp till stugan till imorgon, hejsvej ! :)

Kommentarer
Postat av: hannahåå

så skönt att vara hemma!!

p.s. linn, kan inte du göra en bloggdesign åt mig? :)

2008-07-06 @ 13:16:25
URL: http://hannahollstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0