kväll igen

Hallåu , kom hem från moa för ett tag sen, först gick vi lite på stan och jag köpte lite nödvändiga saker för engångsskull, men ändå 200 spänn fattigare..  var skyldig moa 70 spänn också så hon blev väl glad eftersom hon inte hade några pengar alls, eller jo..2 kr på kortet! Sen räsercyklade vi hem till henne och degade framför tvn, de va chill, tiden går ändå så mycket fortare hos någon annan än sig själv haha.

En mindre trevlig grej är att min storasyster är spårlöst borta... , skulle ha kommit hem igår egentligen, men ändrat till imorgon... svarar inte på mobilen eller på mina sms.. man börjar bli orolig, så därför hoppas jag verkligen att hon kommer hem imorgon och förklarar ett och annat för mig, eftersom ingen av hennes kompisar vet vars hon är heller.. jävla tina... kom hem imorgon SNÄLLA!

Även om du är världens pain in the ass ibland vilket alla nog tycker om sina syskon, så har jag nog aldrig velat att du ska komma hem så mycket som jag vill nu... Förmodligen ligger du väl och sover, eller gosar med någon hemlig man .. men eftersom ingen vet vars du är, eller med vem du är med så vet man aldrig vad som kan hända.. och om du kommer hem i morgon kommer du väl förmodligen bli svinsur på mig för att jag skrivit det här, och kontaktat 2 av dina kompisar + mammsen... MEN DU FÅR SKYLLA DIG SJÄLV.... kom bara hem imorgon så blir jag glad.

nu blir det sängen för min del.. hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0