hemska drömmar

Jag är bra på att drömma knasiga drömmar, inatt minns jag bara en jätte hemsk och jag tror jag måste ringa min storasyster snart och se så att hon lever..

Iallafall så löste sig det stora telefonproblemet igår, vi var in på både expert och elgiganten, men ingen mobil som jag ville ha, så då frågade jag på expert då vi kom tillbaka dit för andra gången om verkligen ALLA w660i var slut? Så då kollade hon upp det på datan och YES en kvar i gällivare, så nu hoppas jag bara på att det inte blir något knas och att jag får den där mobilen.

Sådär ser den ut, duger gott å väl för mig. Billig är den också så det är bra.

Idag kommer bli en jobbig förmiddag eftersom jag sitter i stan, vädret är super, ingen är kontaktbar föränn efter klockan 16 typ. Så just nu önskar jag att jag var i stugan fortfarande, men att jag kunde flyga tillbaka med mina superkrafter klockan fyra. Men tyvärr är dom ur funktion så jag tror jag ska städa idag istället .... blä. Men då går tiden fortare iallafall och jag får ett renligt rum.  BLubbblubb.

nu ska jag hoppa i duschen iallafall ! hejsvejs.

Kommentarer
Postat av: emelie

klart du ska ha sony ericson ;)

2008-07-24 @ 12:03:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0