hemma, påväg igen.

Kom hem i morse kring 9 tiden, då blev det pang i säng och sussa sussa, sen tossade jag fram tills nu. Och snart ska jag fara till stugan igen, för alla jobbar och det finns inget att göra på dagarna, så då kan jag lika gärna fara ut i skogen och sitta där och inte göra speciellt mycket heller, men bättre än att sitta själv inne. Så jag hoppas på lite sol imorgon så man kan sola för engångsskull. Var skit bra väder då vi var i stockholm/arvika men då hade man ju ingen tid till att sola, så det sög. Ja nu ska jag minsan packa ner lite mjukis kläder och sånt skrot som är skönt att ha då man är i stugan!! Vet inte riktigt då jag kommer hem, men förmodligen på tisdag... beror på hur less jag blir =) haha hejsvejs!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0