hemma igen!

HAllåååå, nu har jag äntligen kommit hem efter den 21 timmars långa tågresan, men efter vi hoppat på tåget i hallsberg så blev det genast mycket skönare, eftersom vi hade liggvagn och vi fixade så att alla fick ligga i samma. Men jag måste säga att den här trippen till stockholm/arvika var inte alls lika rolig som jag trodde, oproffisionella som fan var dom. Men nu är jag iallafall hemma igen och kan slaaappna aav. Sen under onsdagen smet jag och plesner iväg på stan, för vi orkade inte hänga kvar där, och jag köpte ett par schyssta dojor, och en wesc hood.
nu ska jag lägga in bilderna och sedan kommer väl några upp här, men inte blir det många, för dom flesta skulle nog folk svimma om dom såg.. haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0