hem , iväg!

Hallåuu, nu har jag just hoppat ut ur duschen och sitter med blött pudel hår!, har som jag sa, varit i stugan, men eftersom alla jobbar här hemma, så tänker jag dra tillbaka dit om en timme ungefär och stannar till på torsdag. Är ganska skönt där ute, åka vattenskoter och slängas bak i den på madrassen, det är så jävla roligt för det är så läskigt och roligt på samma gång, jag kommer nog bli hes snart för jag skriker som en galning varje gång, stug-grannarna måste tro jag har något problem haha. Sen var det ju så bra väder igår, så nu är jag räka igen i ansiktet, men brunare har jag allt blivit !! tror jag iaf.. haha , jag kan låtsas som det iallafall. Men såg just på smhi att det skulle bli skitväder resten av veckan, så jag hoppas vädret ändrar på sig och bestämmer sig för att låta solen skina för då ska jag steka och bli en kolbit som vandrar omkring det skulle väl vara nice., jag är så sugen på utomlandsresa också.. blubbbb.....

Nä nu ska jag packa ner lite mjukiskläder som jag kan skutta omkring med ute i stugan... , bippbipp, hejdåu ,
saknaaaaa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0