girlicious


Ikväll såg jag och tina finalen av girlicious, men jag visste redan vilka det skulle blir för jag är bra på att tjuvkika på youtube haha. Men det är tråkigt, nu kan man inte skratta åt deras fåniga cat-fighter längre. Så jag undrar när topmodel ska börja om igen.

Iallfall så fick jag tråkigt efter det och grävde lite i min garderob, och hittade två par fula jeans som jag klippte av till shorts, kanske inte världens snyggaste men funkar helt klart, och jag kan väl inte kalla mig själv världens mode-freak , så nu har jag ju 2 par till shorts nu om hettan håller i sig, och till nästa sommar! En bra och billig lösning, duktig linn!

Nu ska jag snart lägga mig i sängen och titta på mtv som vanligt sen ska jag nog sova, är helt seg i kroppen och huvudet hela tiden..det är jobbigt..., måste börja äta nyttigt och träna som förut, då mådde jag mycket bättre i kroppen och man känner sig så duktig då hela tiden och det är bra. Nu känner jag mig bara degig och lat, och det är jag också för tillfället, latast i världen... seg som en deg. Så hoppas jag att telefonen kommer imorgon också, då blir linn glad., men förmodligen kommer den väl på fredag, så att jag ska missa kvart över fyra bussen till norsjö, eller så kommer den väl om fem år, det vet man aldrig ! Man vet aldrig då det gäller något med mig haha. , godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0