bur, björn, solarium, pengar.

Jag fick mig ett gott skratt då jag fick veta vad jag sagt i sömnen natten till idag (innan det läskiga hände)..
tina låg i sängen där jag sover och kollade på tv, jag hade somnat som vanligt jag är bra på sånt. Sen hade jag vaknat och sagt:

- Vars är buren?
tina: Vilken bur?
jag: men den med björnen?
tina: va, en björn?
jag: ja där man blir brun!
tina: haha vad säger du?
jag: jamen björnen i solariet!

sen hade jag somnat, och vaknat en stund senare och sagt:
- Jag hoppas att hon kommer!
tina: vem då?
jag: jag vill ha dom där 50 tusen!!
tina: haha va?
jag: Jamen tanten lovade mig 50 tusen!!

och jag brukar inte prata i sömnen, och jag älskar då folk pratar i sömnen, så jag tyckte det där var jätte roligt och skrattade massor haha.

Iallafall så kom jag just hem från plesner, vi käkade popcorn och kexchoklad som vanligt, snart rullar vi fram men de e gött. Sen lekte jag lite för mycket med hennes tjockskalliga hund cola, så jag blev allergisk men de gör inget för cola var glad. Snart ska jag sova, för jag har äntligen lyckas vända tillbaka dygnet, det är skönt för jag ska kanske på en hemlig tripp imorgon så då måste jag vara pigg och stiga upp tidigt och fixa. Så nu ska jag sitta och läsa lite bloggar, snacka skit på det coola cyber spejset och sen göra en bakåtvolt i säng. godnatt ! :)


^Sen måste alla fara och heja på min gullia lillasyster mika och hennes giiiirls då dom spelar på trästocks på torsdag den 17de, vet inte exakt tid än men de vet jag sen!

Kommentarer
Postat av: Felicia

Det är klockan 17.45 tror jag :)

2008-07-16 @ 11:41:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0