!!!!!!!!!!!!!11

JAG ÄR SÅ MÄTT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111
.......

haha, åh.. nä imorgon ska jag börja träna igen, promise.....lovar....heders.....!!! ...
idag har varit en seg dag, hela jag är en seg råtta... ingenting har hänt, skulle hänga med moa, men hon var visst lite sjuk, så vi ska hänga imorgon istället, skulle vara fint väder, så det kanske blir att dra och bada någonstans eller något ingenaning har jag det får man se om. Men det enda jag vet är att jag ska träna dirrrrrrrrrrekt jag stiger upp! PANG PÅ!
och nu ska jag lägga mig och sega i sängen, och titta på extreme home makeover, sen ska jag se catwoman för den har jag inte sett, och sen ska jag se punk´d, sen x-effect, sen next, sen jackass, sen ska jag sova. Haha hela kvällen planerad....framför tvn....tragiskt..!!!!!!!!!!
hejsvej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0