Torsdag

HELLO!
Nu har jag snart packat klart väskan till stockholm, fast jag kommer ändå vara hysterisk imorgon och tro att jag har glömt något och måsta packa upp väskan flera gånger. Det jobbigaste kommer nog vara att det är natt-tåget vi åker med, kommer inte kunna sova mycket och på lördag då vi kommer fram ska vi shoppa lite grann, kommer vara en zombie ungefär. MEN de kommer bli kul ändå, jag är så insnöad i skellefteå så jag tror inte på att de finns en värld utanför haha! Det som suger mest är att vi tänkte oss ju att det skulle vara massa plusgrader och sol, men då jag kollade vädret så ska det tydligen vara högst 3+.. vart for våren?
image22
Äh skitsamma, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0