Söndag

Söndagar måste vara dom tråkigaste dagarna på hela veckan, men samtidigt är dom sköna.. knas men så tycker jag iaf. I helgen har det varit lugnt, och nu har jag redan börjat fundera på vad jag ska ta med mig till stockholm.. lär nog inte bli så mycket eftersom det bara blir 4 dagar, men bara för att så kommer jag ta med mig 391058 mer kläder än vad jag egentligen kommer behöva, så blir det alltid. Jaghar aldrig åkt tåg i hela mitt liv så min bild av tåg är tåg i filmer som går av rälsen och sprängs.. så jag kommer förmodligen vara livrädd hela resan, stackars mig.

Open jam i fredags var iaf svin roligt, kommer bli ännu roligare på finalen den 12 mars !

image20
image21

Kommentarer
Postat av: josefinplesner

ta inte med så mycket kläder vi ska ju shoppa förfan :D

2008-02-24 @ 21:58:29
URL: http://josefinplesner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0