Slö!

Ja , jag har nog varit lite inaktiv dom senaste veckorna haha. Men vad gör man inte då man har ett sånt "Häktigt" liv som mig! Snart blir det seriös inspelning av den nya låten, så förhoppningsvis blir den bra och kommer ut =) Wie!

Idag har pappa beställt min förskottspresent , en träningshoppitoss, jag är så lat, så jag måste sluta vara lat. Ett bra motto, och ja den kom jag på alldeles själv. På fredag är det openjam! Kom dit och heja på oss. kl 19.00 på nordanå! Och snart är det monologen också usch, jag är nervös redan.. Hemskt, men det ska väl gå det också.

Den 29 februari bär det av mot stockholm, shoppa shoppa!!!!!!!! Gött.

Nu ska jag nog slänga mig i duschen, och invänta kingkong på 3an kl 21.00 =)
image3
tjingelingplinghoppetoss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0