måndag kväll

Majs, jag känner mig bara hängigare å hängigare, men jag får inte bli sjuk fyfan så typiskt det skulle vara om jag är sjuk på fredag då vi ska åka tåg i flera tusen timmar. Idag har vi sett någon föreställning vid nordanå, fattade inte så mycket till en början men sen då jag började fatta så blev det rätt intressant. Sen har jag varit hos min lilla mor i ersmark ett tag också, våran katt har blivit fet som en melon så nu är det inte länge kvar innan hon skuttar ut små bäbis katter. Nu ser jag på lite american idol men varför blir det bara sämre och sämre för varje år, dom lägger ut mer tid på att visa dom som verkligen inte kan sjunga än att man får se dom som har talang, skit trist. Sen ska jag se program på 5an som börjar 22.00 tror jag, om pedofiler som kontaktar underåriga för att ha sex, fyfan så sjuka människor. Sist jag såg det var det en lärare som undervisade för 12 åringar, så jävla jävla sjuk i huvudet. Men nu ska jag lägga mig i sängen och snarka lite så kanske jag blir bättre till imorgon. GODNATT


Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha men Linn då... torsdagkväll? Det är ju måndag idag ;)

2008-02-25 @ 22:53:01
URL: http://emeliethylin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0