yiha

Haha det är så sjukt, att ska jag plugga till ett prov och jag har inte frågorna och svaren framför mig så finns det inte en chans i världen att jag klarar provet. Men har jag det så kan jag det efter att ha kollat igenom det 2 gånger, jag tror jag har super minne. Så just nu kan jag provet imorgon iallafall, eller ja allt utom 2 frågor... men det duger tycker jag. Så jag har inte tänkt plugga något mer ikväll utan jag ska sitta här och vänta på att efterlyst och insider ska börja för då ska jag hoppa ner i sängen och se det och sen sova.


bild från 1an. Jag minns det så jävla bra, man skulle göra sig så snygg som möjligt för att man var minst på skolan tog tusen år att göra sig klar för skolan där ett tag, och nu bryr man sig inte ett skit och det är så jävla skönt haha. Och det har inte ändrats, då vi gick i 2an såg man på 1orna att dom ville vara så jävla snygga, och nu då vi går i 3an är det extremt. Fan vad pinsamt egentligen, varför ska man vara snygg på skolan för, man sitter på sitt arsle flera timmar för att sen gå hem.. lustigt tycker jag. Jag menar, endel bär kläder som jag kanske skulle bära om jag skulle på världens största fest där man visste att man var tvungen att gå i snygga kläder. Ja, nog om det jag har nog uttryckt mig nog om det jag ville komma fram till.

fast jag vet inte, det kanske är för att jag redan har en snygg man som jag inte behöver bry mig hur jag ser ut under skoltid.. så jag kanske kan förstå till en viss del alla brudar som är singlar och vill ragga upp någon snubbe på skolan! Men va nu blev mitt inlägg dåligt, bara massa röra, men jag orkar inte deleta eller skriva om så nu får det stå såhär.

godnat!tt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0