vad ska jag göra nu då?

Jag har just läst ut 3dje boken...på 2 dagar...vad ska jag göra nu då på kvällarna? Finns inte en chans i hela världen att jag skulle börja läsa någon annan bok...så bok-nörd har jag inte blivit.. fast iofs, efter imorgon har jag inget annat val, då börjar min stenhårda nyttiga vardag........ LYCKA TILL !! tack, jag behöver det. Har inte gått så jävla bra sist då jag har sagt att jag ska skärpa mig haha.. men nu jävlar..

Nu ska vi lägga oss och se en film som just börjat på 4an...klockan är bara 23.. jag är inte trött och filmen verkar inte falla mig i smaken men finns inte så mycket annat att göra såhär en tisdagskväll dagen före nyår.

och det här inlägget avslutar jag med en bild från min maskeradfest 2 dagar innan jag fyllde 18 år, jag var plupp för ni som inte ser min klockrena utstyrsel.. nä men den kvällen var skoj, och jag peppar inför imorgon! Lugn nyår med 5 brudar och god dricka att slörpa på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0