Twilight gånger 2

Nu har jag sett Twilight för andra gången, och jag måste nästan säga att den var lika bra nu, om inte bättre. Kan vara för att jag läst ut första boken också jag gissar på det. Så jävla bra film, tåls sägas flera gånger.

Och jag hatar(vet det är ett starkt ord men alldeles utmärkt i detta tillfället) fjortisar så jävla mycket. Satte sig en lång snubbe framför min stora syster och bredvid han satt två tjejer till vänster om han framför mig och mika. Tina blir störd för hon ser inte texten på filmen, så hon knackar han på axeln och ber han snällt att sjunka ner i stolen litegrann för han satt rak som en pinne. Han sjunker ner hon säger tack, sen börjar dom viska och skratta.
 
Haha jag kan inte fatta hur jävla dumma man kan vara då, man är på bio, ska se en film, och det enda man bryr sig om då är att sitta och viska mellan varandra och kolla bak för att kolla vad det var för en som bad han att sjunka ner i stolen. Och det höll på minst 15 minuter, med massa bakåt-titt då och då under hela filmen. Jag blir fan tokig, det är skrattretande och jävligt irriterande på samma gång. Grow up motherfuckers säger jag.

Nu ska jag lägga mig i sängen och läsa ur bok nummer 2 och sen sova, imorgon blir det som jag skrev tidigare att dra på stan, och vi måste upp tidigt, jag orkar inte med massa galna människor och en mils lång kö bakom varje kassa! Så godnatt och peace in.


Kommentarer
Postat av: josefinplesner

haha duu jag håller med! det värsta som finns är sånt.

men hörru, ska du festa imorn eller? för vi ska vara hemma hos mig så om du vill vara med så kan du höra av dig!

2008-12-26 @ 00:45:53
URL: http://josefinplesner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0