torsdagggagagagag

Godmorgon!!!! Idag har jag sovmorgon till 11.10 så jag är inte så jävla trött nu som jag brukar vara och det är skönt, men min hosta har fortfarande inte gått över.. sen har jag börjat nysa också, och varje gång jag nyser kommer en host just efter haha inte så nice kanske men idag kommer André hit så den här dagen är bra ändå! Sen ska jag försöka att inte läsa ut boken idag... då har jag ju inget kvar.. fan vad sugit.. fan vad bok-nördig jag blivit, men det är nice. Nu ska jag göra mig klar och sen börja traska iväg till skolan, skönt att det är några minusgrader mindre än igår, så nu lär jag inte frysa till is iallafall !

Det här inläggets bilder får bli på min lillasyster som vi tog förra året och satte på henne några av mina outfits som jag använde hela tiden då för att försöka få en bild där hon såg ut som jag.. vi lyckades hyfsat bra iallafall även om jag själv tycker att vi inte alls är så lika.



fast jag såg just att jag inte har tid att sitta och klicka fram bilder, så det får bli dom där två! tjosvaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0