svett flyger

Vi slutade egnetligen klockan 11 idag, men vi har repat introt en mijlon gånger och sen sett matcher i gympasalen också, så vi vet nu att vi kommer att möta bild 3orna imorgon 8.45! Jag skulle lätt vilja skriva nu att "vi ska krossa dom yeha" fast jag vågar inte, skulle bli pinsamt då om vi förlorade, jag har lärt mig det under mina många år som fotbolls/innebandy spelare, man ska inte ta ut vinsten i förskott haha.

Nu är alla svettiga och trötta, jag måste duscha i kallvatten då jag kommer hem och sen fixa ihop låtarna så det blir till en, och sen fixa fram kläder som jag ska ha, och sen göra en uppgift som ska vara klar imorgon.. fan vad jobbigt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0