strax blir det bio!

Jag mår illa och snart ska vi börja bege oss mot bion.. tänk om jag har fått vinterkräksjukan..då tycker jag synd om alla som ska sitta i samma salong som mig.. en liten trång salong med kräka i luften det skulle väl vara gött. Näe men jag har läst att har man vinterkräksjukan så kommer det PANG och kräk kräk kräk. Så jag kan nog utesluta det.

Idag har jag som jag skrev tidiagare, hittils har jag bara läst läst, sett en film som gick på tv, spelat lite på andrés xbox och mått illa. Och om ett tag blir det bio, sen hem jag gissar på att jag kommer att läsa eftersom jag kommer nog bli mer pepp då jag ser filmen också mjäHÄÄ... och sen blir det sova. Och imorgon blir det shopping, för visst är det öppet imorgon på stan? jag måste nog kolla upp det. Nu ska jag slöa ett tag till. hejs!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0