skola

Nu sitter vi ute på dans och teater och har just repat till våra klassiker som vi ska visa upp nästa vecka.. och vi är så gott som klara, jag måste bara lära mig mina repliker utantill haha.. och vi har fått ett schema över dom 2 sista veckorna också, fan vad bra, då känns det på riktigt att det snart är lov! ÅÅÅÅÅ lov kom lov.. 3 veckors ledighet, hur skönt som helst.. varför det är så långt det här året har jag ingenaning om men jag har inte tänkt ta reda på det för jag och alla är så nöjda ändå. Fast det suger då man börjar tänka på att det är det sista riktiga jullovet man kommer att ha, vi har inte ens sommarlov längre... nä till sommaren går vi ut och måste börja jobba.. men skit i det, nu ska jag bara tänka på jul. JUL JUL.. synd bara att jag hatar julsånger mer än allt, men ändå så fastnar dom i huvet och man går runt och sjunger på dom.. knäppt inlägg men jag fördrev tiden så gott jag kunde, och nu får jag hitta på något annat! Sen blir det lunch.

jag vet jag har skit tråkiga inlägg utan bilder nu, men det ska ändras på... någongång ! hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0