seg

Jag är segast i världen idag, min hjärna känns som mos.

jag gick ner till stan, mötte andré, vi gick på stan en timme sen tog jag bussen hem. Har just sett en gammal film
The goonies - Döskallegänget från 1985, endel sånna filmer är så jävla bra jag gillar det. Fast av alla gamla filmer gillar jag Stand by me mest skit bra film.

Nog om det, nu ska jag ringa André och höra om han är påväg hit, han drog nämligen till Solbacken för att kolla om en ny tv-burk, vad ska de vara bra för? Hans tv funkar utmärkt, men det verkar vara en osynlig tävling mellan alla "VEM HAR PLATTAST OCH STÖRST TV ???"

I min stora brist på bilder, så slänger jag upp 2 från Mickis födelsedags party efter partyt som var före hennes födelsedag. Var mest jag plesner och björnen som fastnade på bild från min kamera


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0