Popping

Okej jag har en hemlighet.. eller ja hemlighet och hemlighet, men jag avgudar alla som kan dansa. Och jag sitter ungefär varje dag minst 1 timme och kollar dans-klipp på youtube, just nu är jag helt såld på popping, vilket jag inte alls skulle tacka nej till om det kom världens bästa poppare och sa "tja linn, vill du lära dig?" och därför tänkte jag lägga in ett klipp på den lilla svenska snubben "baby bang", som förmodligen dom flesta såg på Talang för något år sen. Så jag lägger upp två klipp bara för att han är så jävla grym, inte bara för att han är liten, men jag avundas, varför var jag inte bra på att dansa då jag var liten för?! Det enda jag kan är en kass moonwalk sen kan jag inge mer haha.


^ Talang



lovar innan jag dör ska jag kunna poppa, jag svär!!!!!!!!!.. fyfan vad grymt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0