Om jag kunde drömma

Idag på biblioteket satt vi och snackade om "twilight" - böckerna, och jag brukar inte gilla att läsa men eftersom så många sagt att boken är bättre än filmen, och att jag tyckte att filmen var så bra, så köpte jag den idag haha.. så vi får se, jag hoppas att jag slukar den i ett nafs, då ska jag köpa dom 2 andra böckerna också.





















Jag har inte bestämt mig om jag ska lägga mig och börja läsa den nu, eller ikväll......hm..... jag ska ju se topmodel kl 4, sen ska jag fara till mammsi.. men jag känner mig lite stolt faktiskt som köpt en bok för första gången i mitt liv! Så jag hoppas verkligen det var värt det, annars så kommer jag ändå bara betala 65 spänn för den för jag ringde och lockade min stora syster att betala halva så att det är bådas bok :) smart va! jag vet. Nu ska jag hitta på något innan jag ska fara iväg. tjo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0