nya klädobjekt

Kom hem för en liten stund sen..

vi anlende med våra skuttande fötter till stan vid 5 i 10 tiden.......... vi tänkte gå på hm.....tänkte.. men det öppnade inte föränn kl 12, så vi begav oss mot CK istället och direkt man kommer in, så är det som att det är fredag och alla har fått löning... 1 minut efter stan har öppnat. Så jag blev opepp direkt, vi vandrade omkring där ett tag , jag hittade inte ett skit, vi kom på att MQ har säkert öppet så vi gick dit och jajjamensan det hade dom och där var det enda stället jag fyndade på. Köpte två stycken tröjor:


svart enkel långärmad, skit skön 175 spänn på rea, halva priset.


Randig lång kofta 200 spänn på rea, halva priset. Är inte helt hundra på att jag ska behålla den.. jag får iallafall 3 dagar på mig att tänka så det är ju kanonpang.

Jag tror jag borde leta efter en ny sjal.. min blåa börjar kännas jävligt utjatad nu.. men den har liksom blivit min andra halva mjuhuhu, så den lär hänga kvar ett tag till.

Nu ska jag lägga mig och läsa ett tag tror jag, är svin hungrig så jag längar till middag mest av allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0