No one want's forever

Godmorgon......eller något... jag är iallafall vaken och jag är så trött att jag inte känner att jag är så trött.. jag bara sitter och gör som min hjärna vill..eller vad man ska kalla det.

Vi ska dra till stan om en halvtimme ungefär, innan allt galet folk kommer.. bara för att så kommer dom vara där 10 minuter innan vi kommer dit.. jag lovar... fyfan...

Jag mår konstigt idag, en konstig känsla i hela kroppen..jag hatar den.. vill kräkas på den.

Nu ska jag klä på mig, sen ska jag sitta och stirra med mina döda ögon, sexit..


Och med min rubrik menar jag denna låten
Laurel Music - No one want's forever.
Jag är på det humöret idag, sånna här låtar rockar en dag som denna.. trist jag vet men alla har väl sina lugna sorgliga låtar-dagar istället för poppig pepp-musik.

Fast låten har varit en favorit länge, så lyssna och njut den är great.

Nog för mig, tjaho

Kommentarer
Postat av: josefinplesner

haha nu blev mitt humör sådär också

2008-12-26 @ 10:14:17
URL: http://josefinplesner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0