mjeo

Haha vi skulle ju se Saw 5 som jag skrev i tidigare inlägg... då vi börjat se den så säger andré "jag har inte sett 3an och 4an föresten"... och man kan ju inte se 5an om man inte sett dom, då hade han inte fattat ett dugg, så vi har just sett 3an, 4an och 5an, och jag tycker inte alls 5an var så dålig som jag fått höra, kanske för att vi just sett dom andra 2 innan så man fattade allt som hängde ihop och allt sånt där, så den får en 4/5 av mig.. även om jag hatar alla saw filmer för dom är så jävla äckliga, men jag älskar dom för dom är så smarta.

nu mår jag illa.. andré med.. vi kanske har blivit förgiftade !!!!!!!!!!!!!!... så jag tänkte gå och borsta mina gaddar nu och sen hoppa i säng och kanske somna snart så jag inte behöver känna av mitt illamående jeopjep.. godnatt


PUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0