mejp

Idag har vi strosat runt på stan, som dom 2 senaste dagarna... jag hatar den här stans utbud så jävla mycket.. finns ju fan ingenting vettigt att köpa. Så jag köpte en vanlig tshirt och ett par"dansbyxor" som alla har från cubus.. vet inte om jag ska behålla dom, köpte dom bara för att det var de sista Small.... ond eller hur?

Nu har vi just vart ner i källaren och slängt tvätt i maskinerna, så nu ska jag hitta på något i en timme innan de blir att vandra ner dit i den läskiga gången igen.. sanningen är den att jag har aldrig gått dit ner ensam..förutom en gång.. då jag gömde sprit då jag var 16 haha.. då var jag tvungen att samla mod, hellre gå ner dit ensam än att pappa skulle hitta det,  på den tiden. Men risken att jag går dit ner själv är väldigt liten, skulle vara en bra orsak isåfall.

Ska kika lite tv och slöa... jag känner mig sjuk, men orkar inte känna efter för noga eftersom jag har planer imorgon som jag inte haft på tusen år känns det som!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0