kom just på en sak

HEJ, idag gjorde jag omprov i rättskunskap.... första gången jag gjorde det fick jag 15 av 48 rätt, men idag fick jag 45 rätt, och jag tänker i mitt huvud "vafan kunde jag inte så mycket första gången för?" jo för då orkade jag inte plugga. Sen har jag det där sättet att plugga på också som jag sagt tidigare, har jag frågorna + svaren så sitter dom efter 10 minuter. Finns svaren i massa text i en bok, skulle jag aldrig kunna lära mig, därför undrar jag hur naturkunskapsprovet ska gå på onsdag då vi bara har fått massa sidor i boken att plugga på..  ja nog om det.

jag kom just på en sak, som jag har tänkt skriva jätte länge men jag har alltid glömt bort, sen klickade jag in mig på en blogg och kom på det eftersom den tjejen hade samma mening som jag.

Ni vet han snubben som sitter i juryn i idol, andreas...

Han är så jävla lik den här snubben i CSI NY sjukt , jag sa det första gången jag såg han juryn på tv "vem fan är det han är lik" satt och tänkte ett tag och sen kom jag på att det är ju han i csi.. fast nu är jag säkert segast i världen på att säga det här, men jag var bara tvungen att lätta på mitt hjärta haha.. så nu är den bördan borta att behöva säga det.

nu ska jag lägga mig i sängen, och käka ananas och få sår runt munnen... jag tror jag är allergisk, men det är så gott så det gör ingenting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0