julklappsöppning

NU ÄR DET JUL  ,  godjul !!!!!!!!!!!

Kom just hem från mammsen där vi öppnade lite julklappar i förskott. Och iår fick jag :
*Massa tusen miljarder köksgrejer, kastruller, bestick, durkslag, decilitermått, tallrikar och sånt där som är bra att ha.
*Sen fick jag 500 kr sammanlagt också super !! Mellandagsrea-shopping som fan.
*och av André fick jag 2 stycken 2-pack skit bra shampoo + balsam, han hör ungefär varje dag hur mycket jag säger att jag hatar mitt hår för att det är så torrt och risigt så han kämpade på och köpte hårgrejjer som inte alls är hans grej=) så det var gullipluttit tycker jag och det är skit bra nu kanske mitt hår blir normalt för engångsskull ! Tack baby

och det här var mina julklappar till folk idag (mer blir det imorgon):
* Till mammsen gav jag parfym, bodylotion och nån tvål från aqua spa
* Till Peter gav jag 3 stycken whiskey glas
* Och till André gav jag en tavla på han själv som jag målat med akvarell färg, kan slänga upp någon bild senare.

Nu är vi eller iallafall jag skit trött och imorgon är det julafton så vi ska nog kila i sängs nu =)

SÅ GOD JUL !!!!!!!!!!!!!!!!!! och godnatt.


tomten kör på nytt fordon iår, går snabbare så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0