julklappsköp

Jag har förövrigt kommit på vad jag ska ge andré i julklapp och han ska få en bäbis-ko.. jag har redan snackat med en bonde som lovade att jag skulle få köpa den för ett rimligt pris! Hur mysigt skulle inte det vara, att ha en liten kossa ståendes i världens minsta studentrum?

nä så hemsk jag är, det skulle vara djurplågeri jag vet, men klart jag inte kommer skriva vad han ska få eftersom jag vet att han läser min blogg flitigt, HEJ GUBBEN. Men det blir en bra grej iallafall....tror jag, om allt går som jag vill haha. Men det blir en liten utmaning!!!! och det är allt jag avslöjar. Nu ska jag lägga mig i sängen och se en till film innan jag ska blunda och låta min hjärna hitta på ännu en till konstig dröm. godnatt !


och detta inlägg avslutar jag med en smaskig bild på hannas gigantiska blåsa påväg hem från arvika i somras!

jag såg just att det ser inte ens ut som en fot men det är det iallafall haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0