jag borde vara hes

TJabba, idag hade jag så jävla ont i halsen då jag vaknade, så jag trodde att då jag skulle få fram ett ljud ur min mun skulle det låta som att jag hade kedjerökt varenda minut i hela mitt liv, men nä inte alls är jag hes.. jätte konstigt, känns i halsen som att jag inte ska kunna prata men det går ju alldeles utmärkt ändå. så det är väl bra iofs, fast då kan jag inte få någon att tycka synd om mig då jag säger hur jävla ont i halsen jag har och låter helt normal! Om ett tag blir det att gå iväg till skolan (jag tror det är därför det blir värre i halsen för jag går ute i kylan så jävla mycket), sen då jag kommer fram blir det luciatåg i aulan, sen lektioner?.. sen ska vi redovisa den sista uppgiften vi har i scenisk produktion.. jag är "scenograf" så jag behöver lyckligtvis inte stå på scenen för engångsskull.. så jag får bara titta på våran och de andras grejjer och slappna av =) fan va skönt.

nu ska jag borsta mina gaddar.

idag slänger jag in en bild från 1an på Hanna, Hanna och Mickis.. helt sjukt så mycket man förändras i utseende.

Kommentarer
Postat av: mickis

åh herre gud fy fan haha :P

2008-12-13 @ 17:41:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0