internet knas

Vårat internet har inte funkat idag från klockan 13 till nu.. så jag har inte kunnat jobba med min religionsuppgift eftersom uppgiften finns på internet, hur jävla smart var det då.. och nu är jag seg i hjärnan, jag tror jag har feber, men jag har inte tänkt kolla upp det för har jag feber så kommer jag kolla imorgon då jag stiger upp och har jag feber då också så kommer jag inte fara på skolan. Så det är bättre att inget veta och istället trycka tusen ipren..

Så pga internet så har jag inte gjort ett skit idag, eller ja jag började se en dålig film, stängde av efter 30 minuter, sen sov jag i en timme, sen såg jag topmodel, sen åt jag middag, sen såg jag extremehome makeover, sen såg jag en film vi hade här hemma som hette entrapment, och den var ganska bra faktiskt, gammal men bra. Och nu gör jag ingenting, allt jag borde göra är att fixa klart religionen.. men hur ska det gå då jag inte alls vill och vill jag inte då gör jag det inte heller, fan vad konstigt att jag klarade mig i högstadiet så jag fick gå en vanlig linje på gymnasiet, jag har fortfarande inte fattat. Jag har kanske en miljoner uppgifter som jag inte har gjort, och då menar jag gymnasiet, i högstadiet har jag säkert fem miljoner grejjer som jag inte gjort och lämnat in. Nä nu ska jag inte skriva sånna tråkiga grejer, utan jag ska leta något roligt töntigt spel på internet som jag kan spela, typ supermario det är skoj.


gammal bild, plesner 17 år!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0