host

Godmorgon.................?
Jag har fått jävlig hosta...alltså sån där som det river i halsen varje gång man får retlig känsla i halsen och bara måste hosta, jag hatar det.. så jag får ta och packa med mig en liter halstabletter till skolan och istället bli en slem-hals, det jag menar med det är ju att käkar man halstabletter så det enda dom gör är att man får en hals med massa slem istället, så jag gillar inte halstabletter särskilt mycket.. isåfall ska det vara riktiga från apoteket som gör att hela halsen domnar bort, det är grejjer det.

Inatt sov jag så bra, så att då väckarklockan ringde ville jag bara fortsätta sova i tusen år till... men det gick ju inte, men det gör inget, för André kommer på torsdag istället för på fredag så den här veckan kommer gå 1 dag fortare iallafall:) AAAAAAAAAJ... (jag hostade just).

1 dag närmare lov, jag räknar ner! 8 skoldagar kvar. Nu ska jag göra mig klar och sen gå ut och dansa på vägen..


Igår var jag hos mamma och nu har kattbäbisarna blivit sådär snuttigulliga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0