har jag ett hål i tanden?!?!?!?

Jag har skit ont i min högra nedertand som sitter längst in....varför?! Jag har aldrig haft hål i någon tand i hela mitt liv, är det nu det är dags eller?.. skit konstigt.. men jag tänker mig att det ska göra ännu ondare då fast det gör ont då jag tuggar och rör i den.... får väl se om det har gått över till imorgon. Annars skyller jag på all julmust.

Iallafall så är julafton över nu och jag har fått superbra julklappar :) Här hos pappsen fick jag pengar pengar, dom 2 böckerna som fortsätter efter första "twilight" boken, och presentkort.

så jag kan lova att jag ska shoppa som fan.. jag har inte handlat kläder på skit länge och nu har jag så mycket pengar och eftersom det är mellandagsrea snart så borde jag väl hitta massa saker eller? Jag hoppas på det iallafall.

nästan så rik känner jag mig.... bara nästan..

Nu är jag skit trött, och ska strax lägga mig i sängen och börja läsa bok nr 2 yeha. Och imorgon ska vi på bio mjähähäh... jag och mina systrar ska se Twilight, jag vet jag har sett den tidigare men den går ju aldrig att ladda hem i bra kvalla och nu då jag har så pass mycket pengar så unnar jag mig ett till biobesök med den filmen på duken den är ju så jävla bra ;)

Så ja, ett år kvar tills nästa jul och proppfull mage. GODNATT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0