halt

Jag fattar inte varför det ska vara regn och plusgrader ute nu... speciellt inte då jag ska gå till skolan, fast nu kommer jag halka till skolan.. fyfaaan.. jag hade tänkt ta bussen, fast då har jag ändå gått halvvägs så då är de väl lika bra att gå hela vägen och svära engång i sekunden i min hjärna då jag håller på att ramla. Jag tror jag ska köpa sånna här halk-skydd som gamlingar har, skit värt ändå.

Idag blir det inte mycket skola, vi ska få veta betygen i nk, jag välkomnar dig i mitt liv IG, och sen ska vi träna introt till imorgon då vi ska spela kl 8.45, det känns inte heller så nice, varför kunde vi inte få en bra tid.. 12 eller något. MJääÄÄhh, jag tror jag måste börja gå nu eftersom det kommer ta tusen år längre än vad det egentligen borde för jag kommer ramla stup i kvarten. men jag ber till gud-arne att jag inte kommer ramla! Nu ska jag kila

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0