Grinchen

Om 10 minuter börjar Grinchen på 5an.. jag tror jag måste se den, fast jag har sett den flera tusen gånger känns det som. Men det är en riktig mys-jul film=)

Vi är i övrigt jävligt lata.. jag har ont i huvet för jag är inne för mycket, jag måste nog börja gå ut i naturen, jag kanske borde bli en natur-vandrare med kikare och kunna alla fågelnamn och allt sånt där. Nää..men nu är det lov, nu vill jag lata så mycket jag kan, inte lägga en enda tanke åt skolan.. fast iofs har vi prov första veckan, så jag kommer ändå måsta göra det förr eller senare, vilket lär bli senare.. dagen innan skolan börjar om skulle jag gissa på!

Jag orkar inte ens leta en bild att lägga upp.. latast i världen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0