galet

Haha idag kom jag hem ungefär kvart i 3 från skolan... la mig och läste boken från kl 15-17.. sen for jag och pappa på stan för att fixa lite julklappar, sen bjöd han mig på pizza gött, sen for jag hem och har läst ca 2 ½ timme.. så jag har läst ungefär sammanlagt 4½ timme idag.. vilket är helt sjukt för att vara jag. Nu ser jag suddigt för att jag har haft en bok upp i fejjan så länge.. men jävlar så bra den är. Så jag rekomenderar den boken starkt.. för er som inte fattar vilken bok jag snackar om som inte läst inläggen nedanför så menar jag första twilight boken "om jag kunde drömma" - stephenie meyer


Nu ska jag dricka vatten för jag kände att jag var skit törstig, sen ska jag lägga mig i sängen , glo lite tv, vågar inte börja läsa nästa kapitel för då kommer jag inte somna föränn mega sent.. och sen ska jag sova! så godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0