frågor med mig själv

Jag är vaken, andré sover...3 timmar kvar tills vi ska kila iväg.... så därför svarar jag på sånna här tråkiga frågor.

ÄR DU EN BRA FLICKVÄN? Självklart, vill han att jag ska diska, sover jag.. vill han att jag ska städa, skrattar jag.. osv
HUR RAGGAR DU? Med min självlysande karisma !!... fan va bra de lät
VAD HETER DU? Linnnnnnnnn
KALLAS? Linn.. jag vet tråkigt men linn är liksom svårt att hitta på smeknamn till.. mina blir bara längre inte kortare å de ger ju ingenting.
VARFÖR? jag har ingen jävla aning....
VAD HAR DU GJORT IDAG? Vaknat, duschat, och satt min booty på stolen här.
VAD SKA DU GÖRA IDAG? Dra till mammsen och ha lilla julafton, klappa kattbäbisarna osv :) mys
VAD VILL DU HELST HA NU? Jag vill ha ....eh... pengar är för tråkigt att svara...så jag svarar som jag skulle gjort om jag var 10 år......  fred på jorden såklart !!!!!!!!!!!!!
VAR ÄR DU NU? I stora vackra underbara.... skellefteå....
SAKNAR DU NÅGON NU? Ja typ.. jag saknar andré.. men det känns lite dumt eftersom han ligger bara någon meter ifrån mig.... läskigt
RÖKER DU? not any more bitch!! eller okej är det party röker jag men det gills inte !!!
NÄR FICK DU SENAST EN PRESENT? Fick öpppna?!?!..då jag fyllde år, eller fick jag det? jo jag tror det.. men idag ska jag få öppna paket iallafall ! yeha fast jag fick ett paket igår =)
VAD HAR DU FÖR PLANER TILL HELGEN? I helgen? Då precis hela jävla stan ska på station?.. ingenting jag får väl ruttna hemma i min ensamhet.
VILKEN FÄRG HAR DU PÅ DINA UNDERKLÄDER NU? gråååååååååå...bäääääää
LÄNGTAR DU TILL NÄSTA FÖDELSEDAG? Nej jag tror jag har börjat få ålders-ångest.
VEM PRATADE DU MED SENAST? jag sa hej till min pappa..gills det
VAD PRATADE NI OM? ...eh.. han sa godmorgon..jag sa hej eller nä skoja bara han sa "vad gör du" och jag sa"tar en handduk" så var det!!!
VAD GÖR DU JUST NU? jag drog just in snor... ville inte att det skulle få för sig att hoppa bungyjump
ÄR DU PINSAM PÅ FYLLAN? Ärligt så tror jag inte det eller snarare hoppas inte, inte nu längre, men då jag var yngre var jag det som fan... usch jag skämms bara jag tänker på det nu.
ÄR DU BLYG? Näe jag är inte blyg, jag är bara inte pratsam bland nya personer men oftast pga det så förknippar folk mig som blyg. Men jag skulle vilja förklara det som att jag lyssnar hellre på nya människor än att babbla själv. Då får man liksom en uppfattning om det är värt att öppna käften eller inte!
NÄR KRÄKTES DU SENAST? Mjähääh........ jag vet faktiskt inte eller jo det vet jag. exakt datum och allt?.. nä jag orkar inte kolla upp, men i somras var det iallafall.
VILKEN LÅT LYSSNADE DU SENAST PÅ? hm.... jag har sovit så jag minns inte.
HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT? jepppppppp
HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG INATT? jo andré, han har snarare legat på mig.. krossat min skalle
HAR DU GLASÖGON? nej, men det skulle inte förvåna mig om jag snart kommer behöva.. då har jag fått alla brister i familjen. Astma, massa allergier mot olika saker, och dålig syn.. hur jävla nice skulle det vara`?!?!?!... nä fuyfan
BOR DU I STHLM, GBG ELLER MALMÖ? ne-he-he-he-ej mycket bättre jag bor i vad man skulle kalla....drömmarnas stad.... SKELLEFTEÅ !!! da-da-da-daaaa !!! ....................????????
HAR DU SAGT "JAG ÄLSKAR DIG" TILL NÅGON IDAG? Nej not today... jag kanske borde´!`?!?!?!?
ÄR DU HOMOSEXUELL? Jag är faktiskt inte riktigt säker.. tänk om andré skulle vara en brud egentligen?.. man vet ju aldrig nu för tiden.... men jag skulle gissa på nej iallafall ! haha
VAD TYCKER DU ÄR ÄCKLIGT? Svamp, räkor och allt med äcklig konsistens.
VAD SÅG DU SENAST PÅ TV? The last Mimzy
VEM FICK DU SMS IFRÅN SENAST OCH VAD STOD DET? åh jag orkar inte kolla.. men jag gissar på "......friterad?"
ÄR DET LÄTT ATT FÖRFÖRA DIG? Vinka med ditt nagelband och du har mig på fall !! nä men ärligt så vet jag inte, det hoppas jag inte !!
HUR SVARAR DU I TELEFON? Är det min telefon säger jag "hallå" är det hemtelefonen är jag artig och säger "hej det är linn"
VAD HAR DU FÖR INTRESSEN? inga..fyfan vad körd jag är... näe men musik är sköj, kramas är sköj, skratta är sköj...eh ja typ så min hjärna orkar inte få fram all nödvändig information just nu.
FAVORITSYSSELSÄTTNING JUST NU? jag nös just..
HAR DU DVD-SPELARE? jo men det är väl inte en speciell höjdare!
VAD ÄR DU RÄDD FÖR? Jag är rädd för höga och snabba ljud, om jag är själv och hör konstiga ljud, eh.. getingar, humlor, bin och lite sånt.
HAR DU GOTT BORDSSKICK? haha nä..
VAD ÄR ATTRAKTIVT? vad?.. ja inte fan vet jag..först utseendet sen personligheten, är personligheten skit så ser personen ut som skit också och tvärtom oftast.
VAR GÖR DET ONDAST JUST NU? jag vet inte i min skalle skulle jag gissa.
KLIAR DET NÅGONSTANS? nej...eller jo nu på öronsnibben!
VILKA FÄRGER PÅ KLÄDER UNDVIKER DU? Ingenspeciell
NÄR SKAFFADE DU MOBILTELEFON? vet inte, länge sen iallafall.
VEM ÄR DEN SNYGGASTE DU TRÄFFAT/SETT IDAG? Mig själv i spegeln ! nej andré ju =)
VILKEN SMAK ÄR DET I DIN MUN NU? äcklig morgonsmak
VAD SPANAR DU FÖRST IN PÅ EN TJEJ/KILLE? Kläderna
ANVÄNDER DU TANDTRÅD? nej, borde man det?
HUR MÅNGA HAR DU VARIT OLYCKLIGT KÄR I? Olyckligt? hm.. jag vet faktiskt inte 1 kanske.
VILKET ÅR I DITT LIV HAR VARIT BÄST OCH VARFÖR? Alla år har varit bra på sina egna sätt och olika mycket så jag har ingenaning.
VAD KÖPTE DU SENAST? hm.. jo jag betalade en del av en skiva till mormor i julklapp
BRUKAR DU KOMMA I TID? ja, oftast innan i tid också.
HUR KÄNNER DU DIG NU? trött, ont i huvudet, hungrig
VANLIGASTE FÄRG PÅ DINA KLÄDER? mörka kläder oftast.
KAN DU LAGA MAT? ja nånting kan jag väl laga
VAD PLUGGAR DU? Estetisk teater
ÄR DU AKTIV I SKOLAN? Ibland, i vissa ämnen... olika.
HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR? Nja, jag var lite sur tror jag.. vet inte varför jag var väl trött.
HAR DU NÅGONSIN HAFT NÅGOT JOBB? Endast sommarjobb.
HUR MYCKET KRÄVS FÖR ATT DU SKA BLI FULL? det är ju olika varje gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0