färgiga ögon

Jag läste just på plesners blogg att man kan få hem färgade linser utan styrka gratis, och hur nice skulle inte det vara att testa en annan ögonfärg utan kostnad?:) suveränt tycker jag.

så allt man behöver göra är att gå in på denna sida, till höger finns en liten ruta "bloggar du? få gratis färgade linser här" sen klickar man där och där finns vidare information :) super, Jag har alltid velat testa hur jag skulle se ut med bruna ögon, så nu får jag chansen helt gratis dessutom!
www.fargadelinser.se


nu ska vi lägga oss och se tv och sen sova! godnatttttttttt

Kommentarer
Postat av: Anonym

ahaha oj jag glömde visst länken!!:D

2008-12-14 @ 22:17:44
Postat av: Anonym

oj jag glömde visst länken :D

2008-12-14 @ 22:18:11
Postat av: josefinplesner

/////////// plesner

2008-12-14 @ 22:18:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0